Alina Burkova

Bachelor's thesis

Možnosti uplatnění analytického CRM v podmínkách nadnárodní společnosti

The possibilities of application of analytical CRM in the environment of multinational company
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh na použití aplikace, která umožnuje zpracovávaní velkého množství dat, pro účely segmentaci trhů a následujícího nastavení cílených marketingových kampaní. V teoretické častí jsou vymezeny základní pojmy a principy řízení vztahu se zákazníky, které jsou nezbytné pro pochopení cílů této práce. Dále následuje praktická část, kde jsou na začátku popsány pojmy …viac
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is showing the main advantages of using certain application, which allows to process big data, for market segmentation and for the following process of defining marketing campaigns. The first part of the thesis is dedicated to definition of the main theoretical terms. They are essential for understanding the main goal of the work. The practical part comes after …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedúci: Jan Pour
  • Oponent: Lukáš Petrlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50396