Měření sociálně-emočních dovedností u dětí mladšího školního věku – Romana Štěpánková
Romana Štěpánková
Bakalářská práce
Měření sociálně-emočních dovedností u dětí mladšího školního věku
Assessing social-emotional skills in younger school-age children
Anotace:
Tato práce vznikla ve spolupráci s IVDMR a jejím cílem bylo vytvořit a pilotovat testovou metodu v podobě dotazníku, který měří strategie odpovídání v rámci sociálně-kompetentního jednání u populace dětí mladšího školního věku. Na teoretické rovině vycházíme z CHC teorie a strukturou dotazníku a pro definování strategií nám byla inspirací IDS. Studie se zúčastnilo 121 mladších školáků, u kterých jsme …víceAbstract:
This thesis was done in collaboration with the IVDMR to develop and pilot a test method in the form of a questionnaire that measures socially competent responding strategies in a population of younger school-aged children. At the theoretical level, we drew on CHC theory and the structure of the questionnaire and definitions of the strategies were inspired by the IDS. A total of 121 younger school children …víceKlíčová slova
sociálně-emoční dovednosti sociálně-kompetentní jednání strategie odpovídání děti mladšího školního věku vývoj testové metody Inteligenční a vývojová škála pro děti ve věku 5-10 let (IDS) social-emotional competence socially competent behavior answering strategy early school age children test development The Intelligence and Development Scales (IDS)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sqejl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2022
- Vedoucí: Mgr. Veronika Šromová
- Oponent: Mgr. David Macek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a rizika testování sociálně-emočních kompetencí dětí mladšího školního věku hromadnou formou
Veronika Šromová -
Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok
Anna HORÁKOVÁ -
Adaptace Škály testové úzkosti pro děti (Children's Test Anxiety Scale) do češtiny.
Michal KLUSOŇ -
Naučná stezka Klokočskými skalami jako volnočasová aktivita pro děti a mládež
Miroslav Hlubuček -
Sportovní aktivity dětí a jejich důsledky pro rodinný rozpočet
Lukáš Skala -
Vliv sourozeneckých konstelací na sociálně-emoční kompetence u dětí ve věku 5-6 let
Aneta KRATOCHVÍLOVÁ -
Vliv televizní reklamy na děti ve věku 5 - 10 let v České republice
Jana Štětinová -
Vliv intervence agility tréninku mimo ledovou plochu na výkon ve vybraných motorických testech u hokejistů ve věku 7 až 11 let.
Petr PAVLÍČEK