Romana Štěpánková

Bakalářská práce

Měření sociálně-emočních dovedností u dětí mladšího školního věku

Assessing social-emotional skills in younger school-age children
Anotace:
Tato práce vznikla ve spolupráci s IVDMR a jejím cílem bylo vytvořit a pilotovat testovou metodu v podobě dotazníku, který měří strategie odpovídání v rámci sociálně-kompetentního jednání u populace dětí mladšího školního věku. Na teoretické rovině vycházíme z CHC teorie a strukturou dotazníku a pro definování strategií nám byla inspirací IDS. Studie se zúčastnilo 121 mladších školáků, u kterých jsme …více
Abstract:
This thesis was done in collaboration with the IVDMR to develop and pilot a test method in the form of a questionnaire that measures socially competent responding strategies in a population of younger school-aged children. At the theoretical level, we drew on CHC theory and the structure of the questionnaire and definitions of the strategies were inspired by the IDS. A total of 121 younger school children …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Veronika Šromová
  • Oponent: Mgr. David Macek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií