Společenský význam vína ve vybraných kulturách – Bc. Petra JAVORKOVÁ
Bc. Petra JAVORKOVÁ
Master's thesis
Společenský význam vína ve vybraných kulturách
Společenský význam vína v Čínské lidové republice
Social importance of wine in different cultures
Abstract:
Primárním cílem práce je na základě primárních a sekundárních zdrojů definovat, jak důležitou roli představují společenské a kulturní predispozice spotřebitele pro hodnocení nového produktu na trhu a jakým způsobem reflektuje tuto skutečnost výrobce. Předmětem diplomové práce je moravské víno jako produkt a jeho adaptaci na trhu vína Čínské lidové republiky, která se vyznačuje jak velkým potenciálem …moreAbstract:
The aim of this thesis is to define to what extent consumer's social and cultural predispositions influence the status of a product entering a new foreign market. The focus of the research is on the Moravian wines and introduction of the brands to China, a country of great marketing potential whose cultural characteristics, however, may build a barrier to the import. A status based theory is used as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla Slavíčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAVORKOVÁ, Petra. Společenský význam vína ve vybraných kulturách. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Theses on a related topic
-
Vstup české firmy na čínský trh: Případová studie
Michal DÚBRAVA -
Logistický řetězec čínských e-commerce tržištích působící na B2C trhu cílený na český trh
Daniel Wesselý -
Přímé zahraniční investice ČLR do Evropy: faktory, trendy a dopady čínské investiční aktivity na evropský trh
Petra Holavová -
Zhodnocení vlivu Číny na trh s vínem
Eva Herčíková -
Bariéry vstupu na čínský trh
Anna Kadlčková -
Vstup českých malých a středních podniků na čínský trh
Jana Bizoňová -
Světový trh s automobily
Jana Slabejová -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights