Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu – Lenka Sedlářová
Lenka Sedlářová
Bakalářská práce
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
The use of audiovisual work for a promotion of fashion blogger and her brand on the Internet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití audiovizuálního díla ke zviditelnění fashion bloggerky a její módní značky. V první kapitole teoretické části jsou shrnuty důležité poznatky týkající se blogování a sociálních sítí. Druhá kapitola se věnuje audiovizuálnímu dílu, jeho produkčnímu řetězci a distribuci videí na internetu. Pro zjištění současných trendů v módním odvětví je na začátku praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with options of using audiovisual work for a promotion of fashion blogger and her brand. The first chapter of the theoretical part is summarizing important pieces of knowledge about blogging and social networks. The second chapter is dedicated to audiovisual work, its production chain and distribution of videos on the Internet. There is an analysis of Czech and world's fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Maja Khabirova
- Oponent: Filip Truhlář
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
The Titles of Audiovisual Works and Strategies of Their Translation
Jan Mrťka -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
Filmové a audiovizuální dílo jako součást národních autorit - teorie a praxe
Marek Tardon -
1. Teoretická část: Technologické a umělecké postupy při výrobě dabingu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
David Schwarz -
1. Teoretická část: Orientation of the Viewer in Film Space 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka min. 10 min., kamera
Robert Fischer -
1. Teoretická práce: Střih televizních sportovních přenosů 2. Praktická práce:Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba
Lucie Plaširybová -
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov