Development project for a new Internet shop – Bc. Katarína VÁCLAVÍKOVÁ
Bc. Katarína VÁCLAVÍKOVÁ
Diplomová práce
Development project for a new Internet shop
Development project for a new Internet shop
Abstract:
The aim of this thesis is to create marketing plan for future Internet shop specialized in sell-ing pet toys. Due to the growing trend of online shopping and also households buying pet toys, it is sure that this is great entrepreneurial opportunity. Theoretical part is describing basic features of Internet marketing and particular phases of marketing plan. Analytical part is focusing not only on analysis …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvoriť marketingový plán pre budúci internetový ob-chod špecializovaný na predaj hračiek pre zvieratá. Vzhľadom na rastúci trend nákupov cez Internet a takisto starania sa o domáce zvieratá, je isté, že je to vynikajúca príležitosť pre podnikanie. Teoretická časť popisuje základné znaky internetového marketingu a jednotlivé fázy marketingového plánu. Analýza sa sústreďuje …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21979
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁCLAVÍKOVÁ, Katarína. Development project for a new Internet shop. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová stratégia internetovej vzdelávacej agentúry Engeto, s. r. o.
Denis Bajla -
Marketingová stratégia vybranej firmy
Natália Čížová -
Exportná a marketingová stratégia spoločnosti GO4STYLE.CZ
Matej Zvara -
Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book
Barbora Strapatá -
Marketingová stratégia firiem Streetmarket
Róbert Kováč -
Digitálna marketingová stratégia
Jana Feťková -
Marketingový plán pro internetový obchod maltisk.cz
Miroslav Maloň -
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach