Mediaplán reklamní kampaně v oblasti lázeňských a wellness služeb – Bc. Rostislav Alka
Bc. Rostislav Alka
Diplomová práce
Mediaplán reklamní kampaně v oblasti lázeňských a wellness služeb
Media plan advertising campaigns in spa and wellness services
Anotace:
V diplomové práci je řešena problematika mediálního plánování v rámci konkrétního podniku Wellness komplex Helios. V první části práce je na základě odborných knih charakterizováno mediální plánování jako činnost a dále stručně charakterizován marketingový mix cestovního ruchu. V praktické části je zanalyzováno dosavadní mediální plánování a marketingové aktivity zvoleného podniku a zároveň provedeno …víceAbstract:
In this thesis, the issues of media planning within a specific enterprise Wellness Complex Helios. The first part is based on scientific books characterized as media planning activities and briefly described the marketing mix of tourism. In the practical part analyzes the existing media planning and marketing activities in selected firm and also conducted a survey, when we received the information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/shqdh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mediální plánování malých a středních podniků
Michal Vojtíšek -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Mediální plánování – efektivnost reklamy
Filip Jeřábek -
Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie
Darina Šeborová -
Plánování mediální strategie podniku
Erik Werner -
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
Reklama v mediích jako důležitý marketingový nástroj a způsob jejího plánování s ohledem na mediální výzkum
Iva Větrovská