Mediaplán reklamní kampaně v oblasti lázeňských a wellness služeb – Bc. Rostislav Alka
Bc. Rostislav Alka
Master's thesis
Mediaplán reklamní kampaně v oblasti lázeňských a wellness služeb
Media plan advertising campaigns in spa and wellness services
Abstract:
V diplomové práci je řešena problematika mediálního plánování v rámci konkrétního podniku Wellness komplex Helios. V první části práce je na základě odborných knih charakterizováno mediální plánování jako činnost a dále stručně charakterizován marketingový mix cestovního ruchu. V praktické části je zanalyzováno dosavadní mediální plánování a marketingové aktivity zvoleného podniku a zároveň provedeno …moreAbstract:
In this thesis, the issues of media planning within a specific enterprise Wellness Complex Helios. The first part is based on scientific books characterized as media planning activities and briefly described the marketing mix of tourism. In the practical part analyzes the existing media planning and marketing activities in selected firm and also conducted a survey, when we received the information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/shqdh/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mediální plánování malých a středních podniků
Michal Vojtíšek -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Mediální plánování – efektivnost reklamy
Filip Jeřábek -
Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie
Darina Šeborová -
Plánování mediální strategie podniku
Erik Werner -
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
Reklama v mediích jako důležitý marketingový nástroj a způsob jejího plánování s ohledem na mediální výzkum
Iva Větrovská