Martin Mück

Bachelor's thesis

Míra využití gamifikace v elektronických obchodech v ČR

Gamification usage in electronics stores in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem gamifikace a jejího využití. Cílem je zjištění míry jejího využití v elektronických obchodech v České republice. Na začátku této práce je objasněn samotný pojem gamifikace, aby mohl čtenář pochopit další kapitoly. Následně jsou vytyčeny klíčové historické milníky a naznačeny možné budoucí trendy a vývoj. V další části práce jsou charakterizovány jednotlivé projevy …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the term gamification and its use. The goal of this thesis is to determine the level of its use in electronic shops in the Czech Republic. The term gamification is explained at the beginning of the thesis, so the reader could understand next chapter. Subsequently key milestones are laid out and possible future trends and progress are suggested. In the next part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2015
  • Supervisor: Libor Gála
  • Reader: Michal Šebesta

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45542