Zavádění komplexního systému hodnocení a sebehodnocení žáků ve 2. ročníku ZŠ a jeho vliv na motivaci žáků – Mgr. Barbora Jílková
Mgr. Barbora Jílková
Diplomová práce
Zavádění komplexního systému hodnocení a sebehodnocení žáků ve 2. ročníku ZŠ a jeho vliv na motivaci žáků
Introducing the complex system of pupil’s assessment and self-assessment in the second grade of primary school and its influence on pupils’ motivation
Anotace:
Diplomová práce pojednává o zavádění komplexního systému hodnocení a sebehodnocení žáků ve 2. ročníku základní školy a jeho vlivu na motivaci žáků. V teoretické části jsou popsány požadavky na současné školní hodnocení, které vyplývají z osobnostně rozvíjejícího pojetí vzdělávání. Rovněž je uveden příklad komplexního systému hodnocení a sebehodnocení, jenž tyto požadavky splňuje. Další část je věnována …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the introduction of the complex system of pupil’s assessment and self-assessment in the second grade of primary school and its influence on pupils’ motivation. In the theoretical part, the current assessment requirements resulting from the child development centred education are analysed. The complex system of pupil’s assessment and self-assessment is described as an example …víceKlíčová slova
hodnocení sebehodnocení komplexní rozvíjející hodnocení motivace vnitřní motivace vnější motivace osobnostně rozvíjející pojetí vzdělávání kvalita života dětí cíle vzdělávání osobní cíle autoregulace učení assessment self-assessment comprehensive developing assessment motivation intrinsic motivation extrinsic motivation child development centred education quality of life of the child educational goals personal goals self-regulated learning
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fx3i8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JÍLKOVÁ, Barbora. \textit{Zavádění komplexního systému hodnocení a sebehodnocení žáků ve 2. ročníku ZŠ a jeho vliv na motivaci žáků}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/3xte12/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Psychosocial needs and quality of life of healthy siblings of pediatric oncology patients
Šárka Kárová -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Gamification and Student Motivation in English Learning
Andrea Poláčková -
The Use of Edmodo in Czech Secondary Schools as Regards Students' Motivation for and Quality of Homework
Anna Hamzová -
Autoregulace u dětí předškolního věku v alternativním vzdělávání
Petra Musilová -
Vliv rodičovského působení na autoregulaci chování dětí mladšího školního věku v kolektivu malé sociální skupiny na Vsetínsku
Lucie Opletalová