Romana Filčáková

Master's thesis

Aplikácia marketingu v činnosti politických strán v parlamentných voľbách 2020 na Slovensku

Aplikace marketingu v činnosti politických stran v parlamentních volbách 2020 na Slovensku
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem aplikace marketingových nástrojů politickými stranami v parlamentních volbách 2020 na Slovensku. Soustředí se především na vnímání těchto aktivit voliči. Cílem práce je zjistit, jaké využité marketingové nástroje ovlivňují voliče co nejefektivněji. Práce analyzuje aktivity, které 4 vybrané politické strany realizovaly v předvolebním období. Následně pomocí polostrukturovaných …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of application of marketing tools by political parties in the parliamentary elections 2020 in Slovakia. It focuses mainly on the perception of these activities by voters. The aim of this work is to find out which marketing tools affect voters most effectively. The work analyzes the activities that 4 selected political parties carried out in the pre-election period …viac
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá témou aplikácie marketingových nástrojov politickými stranami v parlamentných voľbách 2020 na Slovensku. Sústredí sa predovšetkým na vnímanie týchto aktivít voličmi. Cieľom práce je zistiť, aké využívané marketingové nástroje vplývajú na voličov čo najefektívnejšie. Práca analyzuje aktivity, ktoré 4 vybrané politické strany realizovali v predvolebnom období. Následne pomocou …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedúci: Jana Boučková
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80159