Aplikácia marketingu v činnosti politických strán v parlamentných voľbách 2020 na Slovensku – Romana Filčáková
Romana Filčáková
Diplomová práce
Aplikácia marketingu v činnosti politických strán v parlamentných voľbách 2020 na Slovensku
Aplikace marketingu v činnosti politických stran v parlamentních volbách 2020 na Slovensku
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem aplikace marketingových nástrojů politickými stranami v parlamentních volbách 2020 na Slovensku. Soustředí se především na vnímání těchto aktivit voliči. Cílem práce je zjistit, jaké využité marketingové nástroje ovlivňují voliče co nejefektivněji. Práce analyzuje aktivity, které 4 vybrané politické strany realizovaly v předvolebním období. Následně pomocí polostrukturovaných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of application of marketing tools by political parties in the parliamentary elections 2020 in Slovakia. It focuses mainly on the perception of these activities by voters. The aim of this work is to find out which marketing tools affect voters most effectively. The work analyzes the activities that 4 selected political parties carried out in the pre-election period …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá témou aplikácie marketingových nástrojov politickými stranami v parlamentných voľbách 2020 na Slovensku. Sústredí sa predovšetkým na vnímanie týchto aktivít voličmi. Cieľom práce je zistiť, aké využívané marketingové nástroje vplývajú na voličov čo najefektívnejšie. Práca analyzuje aktivity, ktoré 4 vybrané politické strany realizovali v predvolebnom období. Následne pomocou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80159
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Markéta Procházková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80159
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Prostorová diferenciace výsledků politické strany Kotlebovci - Ľudová strana Naše Slovensko v parlamentních volbách v letech 2016 a 2020
Jana SKALÁKOVÁ -
Prostorová diferenciace výsledků politické strany Kotlebovci - Ľudová strana Naše Slovensko v parlamentních volbách v letech 2016 a 2020
Jana SKALÁKOVÁ -
Evropské parlamentní volby a teorie voleb druhého řádu mezi lety 2004-2014
Ondřej ŽÁČEK -
Volební kampaň strany Směr-SD na online sociálních sítích ve slovenských parlamentních volbách v roce 2020
Saskie BUREŠOVÁ -
Politický marketing a jeho využitie v slovenských parlamentných volbách 2020
Michal Gombarčík -
Aktivity lídrů irských politických stran na sociálních sítích ve volební kampani při parlamentních volbách v roce 2020
Natálie ČERNÁ -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský