Bc. Michal Gombarčík

Diplomová práce

Politický marketing a jeho využitie v slovenských parlamentných volbách 2020

Politický marketing a jeho využití ve slovenských parlamentních volbách 2020
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu použitého politického marketingu různými zúčastněnými stranami v Slovenské parlamentních volbách 2020. Politický marketing je poměrně specifickou odnoží komerčního marketingu. Nabízí nám pohled na volební program nebo lídra strany jako na originální druh zboží a na druhé straně, nabízí pohled na voliče jako spotřebitele takové politické nabídky. Volební kampaň …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of the used political marketing by various parties in the Slovak parliamentary elections 2020. Political marketing is a relatively specific branch of commercial marketing. It offers us a view of the electoral program or the party's leader as an original kind of commodity and, on the other hand, it offers a view of the voter as a consumer of such a political …více
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu použitého politického marketingu rôznymi zúčastnenými stranami v Slovenských parlamentných voľbách 2020. Politický marketing je pomerne špecifickou odnožou komerčného marketingu. Ponúka nám pohľad na volebný program alebo lídra strany ako na originálny druh tovaru a na druhej strane, ponúka pohľad na voliča ako spotrebiteľa takejto politickej ponuky. Volebná …více
 

Klíčová slova

politika volby marketing

Klíčová slova

marketing politika voľby
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Lukáš Valeš, Ph.D.
  • Oponent: Valery Senichev, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON