Kateřina Woláková

Diplomová práce

Dramatická výchova jako prostředek k pochopení kultury neslyšících

Drama in education as a tool of understanding the culture of deaf persons

Anotace:
Práce se zabývá možnostmi dramatické výchovy ve vzdělávání neslyšících. Vychází z postoje, který chápe neslyšící jako kulturní a jazykovou menšinu. Možnou cestou pro dramatickou výchovu neslyšících je její propojení s multikulturní výchovou. Cílem práce je formulovat, jakou podobu by měla takto zaměřená multikulturní výchova mít, a dále pak navrhnout možné postupy při práci s dětmi v hodinách dramatické …více
Abstract:
The theme of this dissertation is drama education in deaf persons teaching. The dissertation is based on the attitude, that deaf people are the culture and language minority. The connection between drama and multicultural education could be the right possibility for their drama teaching. The aim of the dissertation is to formulate the form of the multicultural education focuses on this problem and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2011
  • Vedoucí: Zoja Mikotová
  • Oponent: Jaroslav Provazník

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a vjakékoliv formě, včetně formy elektronické;
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form;

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta AMU

Magisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.