Aktuální přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ – Pavlína Koumarová
Pavlína Koumarová
Diplomová práce
Aktuální přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Current Teacher's Approaches to Introduce New Topics in Czech Language in Primary Education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktuálními přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni základní školy. Teoretická část sumarizuje teoretická východiska, jež se týkají výuky českého jazyka. Hlavním cílem empirické části bylo zjistit, jak učitelé přistupují k vyvozování nového učiva ve výuce českého jazyka. Ve výzkumu byl aplikován kvalitativní výzkumný design s využitím metod …víceAbstract:
The master's thesis focuses on the current teacher's approaches to introduce new topics in Czech language in Primary education. The theoretical part summarizes the theoretical backgrounds related to Czech language teaching. The main aim of the empirical part was to identify how teachers approach to the introduction of the new topic. A quantitative research design using observation and interview methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUMAROVÁ, Pavlína. \textit{Aktuální přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/3y0m2r/.
Jak správně citovat práci
Koumarová, Pavlína. Aktuální přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komparace plánovaného kurikula anglického jazyka na primárních školách v České republice a v Nizozemsku
Kateřina Jahnová -
Přístupy k základní syntaktické terminologii a typy cvičení v učebnicích českého a německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Roman Růžička -
Výuková komunikace na 1. stupni základní školy
Erika Matysková -
Přístup k žákům s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ z hlediska podpory sociálního začlenění a komunikace
Barbora Pátková -
Strategie neverbální komunikace učitele na 1. stupni základní školy
Kateřina HOBZOVÁ -
Možnosti komunikace mezi školou a rodiči žáků na 1. stupni ZŠ
Andrea PROCHÁZKOVÁ -
Problematika komunikace s rodiči na 1. stupni ZŠ
Iveta FRIDRICHOVÁ -
Struktura pedagogické komunikace na 1. stupni základní školy
Lenka Kortová