Pěvecká technika prof. Jarmily Krátké v muzikálovém herectví – MgA. Petra Vraspírová
MgA. Petra Vraspírová
Master's thesis
Pěvecká technika prof. Jarmily Krátké v muzikálovém herectví
The Singing Technique of Professor Jarmila Krátká in Musical Acting
Anotácia:
Anotace Diplomová práce „Pěvecká technika prof. Mgr. Jarmily Krátké v muzikálovém herectví“ poskytuje prozkoumáním bývalých absolventských prací odkazy na prof. Mgr. Jarmilu Krátkou, která více než čtyřicet let působí na Janáčkově akademii múzických umění v Brně. Tato práce dokumentuje její osobní i profesní život a dlouholeté zkušenosti v oblasti pedagogického vedení. Především prezentuje její aplikaci …viacAbstract:
Annotation Diploma thesis „The Singing Technique of Professor Jarmila Krátká in Musical Acting ” provides by the examination of former graduation thesis the references of prof. Mgr. Jarmila Krátká.which has been working at Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno more than forty years. This thesis documents her personal and professional life and extensive experiencies in the field of pedagogical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/jyfnn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Jana Matyášová
- Oponent: doc. Mgr. Karel Hegner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/jyfnn/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreMaster programme / odbor:
Dramatic Arts / Musical Acting
Práce na příbuzné téma
-
Základní shody a rozdíly v technice operního a muzikálového zpěvu
Kateřina Falcová -
Vývoj pěvecké techniky a interpretace na příkladech vybraných muzikálů
Michaela Hasalová -
Technika zpěvu a její užití v nonartificiálních žánrech
Anna ŠAŠINKOVÁ -
Role Paminy z opery Kouzelná flétna W. A. Mozarta a specifika jejího nastudování z interpretačního hlediska
Eliška MÜNSTEROVÁ -
František Antonín Míča – serenaty Der glorreiche Nahmen Adami a Operosa terni colossi moles z pohledu pěveckých partů
Edita Adlerová -
Vnímání lidského hlasu v estetických souvislostech a možnosti transformace z hlasového oboru baryton na tenor
Jakub Pustina -
Dechové techniky a jejich vliv na techniku pěveckou
Michael Skalický -
Vznik a vývoj muzikálu a jeho pěvecká specifika interpretace.
Andrea PLACHÁ