Kulturní a podpůrné akce projektu Světluška jako marketingový nástroj – Kateřina Kovandová
Kateřina Kovandová
Bachelor's thesis
Kulturní a podpůrné akce projektu Světluška jako marketingový nástroj
Cultural and supporting events of the Světluška project as a marketing tool
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací s následnou aplikací na Nadační fond Českého rozhlasu a jeho projekt Světluška. Cílem práce je zjistit, jak kulturní a podpůrné akce projektu Světluška ovlivňují oblast získávání nových dárců. V teoretické části je nastíněna problematika marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a specifika marketingu v neziskových organizacích …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing of non-profit organizations with subsequent application to the Czech Radio Foundation and its project Světluška. The aim of the thesis is to find out how the cultural and supporting events of the Světluška project influence the area of attracting new donors. The theoretical part outlines the problems of marketing, marketing mix, marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83888
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Barbara Hucková
- Reader: Mario Kubaš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83888
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Nadační fond a jeho místo v české společnosti a právu
Petra Pokorná -
Nadace a nadační fondy v českém právu
Adéla Kučerová -
Nadace a nadační fondy
Andriana Prozapasová -
Přidružený fond: nová možnost pro dárce
Iveta Melicharová -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Krajské volby ve vysílání Českého rozhlasu Hradec Králové jako součást politické komunikace vybraných politických stran
Ondřej Vaňura -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová