Bc. Eva ŠTEFOVÁ
Master's thesis
Mediální výchova a její etický aspekt
The media education and its ethical aspect
Abstract:
Tématem diplomové práce je mediální výchova ve výchovně-vzdělávacím procesu českého školství s důrazem na etickou stránku této výchovy. Teoretická část pojednává o komunikaci, médiích, etice komunikace a etice médií, postavení mediální výchovy v kurikulárních dokumentech České republiky. Praktická část předkládá ukázkové hodiny mediální výchovy s důrazem na etickou stránku této výchovy.Abstract:
The topic of the theses is the media education in the educational process of the Czech school system. The theroetical part deals with the communication, media, ethics of communication and ethics of media, the position of the media education in the Czech curricula documents. The practical part includes sample media education lessons with emphasis on the ethical part of this education.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2012
Accessible from:: 20. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: ThMgr. Dušan Špiner, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTEFOVÁ, Eva. Mediální výchova a její etický aspekt. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary School / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol a česká filologie
Theses on a related topic
-
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
Josef Ciglanský -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální a mediální komunikace taneční skupiny Mirákl
Eliška Šafářová -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights