Bc. Barbora Blechová

Bakalářská práce

Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem

Changes in media communication towards young people
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mediální komunikací společností k mladé cílové skupině. V první části práce je podán teoretický výklad o marketingu, mediální komunikaci a výhodách a nevýhodách daných typů médií. Druhá část práce využívá kvalitativní obsahové analýzy, ze které jsou vyhodnocována dostupná data. Analyzována je marketingová komunikace dvou rozdílných firem komunikující produkty cílené na mladé …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the media communication of companies to the young target audience. The first part of this thesis provides a theoretical explanation of marketing, media communication and the advantages and disadvantages of media types. The second part of the work uses qualitative content analysis, from which the available data are evaluated. The marketing communication of two different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
  • Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.