Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu – Bc. Václav Taischl
Bc. Václav Taischl
Diplomová práce
Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu
Marketing plan of a start-up based on crowdfunding
Anotace:
V diplomové práci s názvem Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu se autor zabývá crowdfundingovými kampaněmi "Pokáčovo nové album" a "Frusack", a crowdfundingovými platformami Kickstarter, Hithit a Startovač. Hlavním cílem diplomové práce je charakterizovat a analyzovat dvě konkrétní kampaně, uskutečněné na rozdílných crowdfundingových platformách a analyzovat konkrétní crowdfundingové …víceAbstract:
In the master thesis entitled Marketing plan of start-up based on crowdfunding, the author deals with the crowdfunding campaigns "Pokáčovo nové album“ and "Frusack“ and with crowfunding platforms Kicksarter, Hithit and Startovač. The main objective of the thesis is to characterize and analyze two specific campaigns realized on different crowfunding platforms and to analyze specific crowdfunding platforms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xctz6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Proposal of Online Marketing Campaign to Enroll Students to Ton Duc Thang University
Viet Linh Vu -
Správa profilu autora na webu UTB
Jiří Holubář -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Daňový mix Tax mix
Kateřina Mizerová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov