Bc. Václav Taischl

Diplomová práce

Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu

Marketing plan of a start-up based on crowdfunding
Anotace:
V diplomové práci s názvem Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu se autor zabývá crowdfundingovými kampaněmi "Pokáčovo nové album" a "Frusack", a crowdfundingovými platformami Kickstarter, Hithit a Startovač. Hlavním cílem diplomové práce je charakterizovat a analyzovat dvě konkrétní kampaně, uskutečněné na rozdílných crowdfundingových platformách a analyzovat konkrétní crowdfundingové …více
Abstract:
In the master thesis entitled Marketing plan of start-up based on crowdfunding, the author deals with the crowdfunding campaigns "Pokáčovo nové album“ and "Frusack“ and with crowfunding platforms Kicksarter, Hithit and Startovač. The main objective of the thesis is to characterize and analyze two specific campaigns realized on different crowfunding platforms and to analyze specific crowdfunding platforms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace