Zuzana Stroblová

Diplomová práce

Budování značky zaměstnavatele

Employer Branding
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat obecně aplikovatelný postup, jak značku zaměstnavatele ve společnosti budovat. Vychází z popisu reálného projektu budování značky zaměstnavatele konkrétní společnosti a hodnotí jeho proces. Práce je psána metodou případové studie a skládá se z části teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje trendům a změnám v přístupu vedení lidí, definuje Employer Branding a …více
Abstract:
The aim of the Master Thesis is to describe how to build Employer Brand a company. It is based on the description of Employer Branding project of a particular company and the evaluation its process. The thesis is a case study and consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on trends and changes in leadership approach, definition of Employer Branding and HR Marketing. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: Kateřina Legnerová
  • Oponent: Gabriela Gronychová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70567

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management