Analýza nízkonákladových komunikačních kampaní – Ing. Lukáš Gottwald
Ing. Lukáš Gottwald
Diplomová práce
Analýza nízkonákladových komunikačních kampaní
Analysis of low-cost communication campaigns
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza nízkonákladových komunikačních kampaní. Hlavní myšlenky nízkonákladové marketingové komunikace jsou prezentovány v kontextu souvisejících konceptů guerilla marketingu a entrepreneurial marketingu. Následně je více pozornosti věnováno nízkonákladové marketingové komunikaci na internetu. Je realizováno a analyzováno několik nízkonákladových kampaní, získaná data …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze low-cost communication campaigns. The main idea of low-cost marketing communication is presented within the related concepts of guerilla marketing and entrepreneurial marketing. Subsequently, more focus is directed towards low cost marketing campaigns on the internet. Several low-cost internet advertising and email marketing campaigns are designed, conducted …víceKlíčová slova
Nízkonákladová marketingová komunikace internetová reklama internetový email marketing nízkonákladové kampaně guerilla marketing ukazatele účinnosti marketingové komunikace na internetu Yahoo Facebook low-cost marketing communication online advertising email marketing low-cost campaigns internet marketing metrics
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qdfr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2008
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Individuální stylové dominanty v postojových diskusích na sociální síti Facebook. Originalita vyjadřování ve veřejné psané komunikaci na internetu a její příčiny
Jarmil Vepřek -
Vizuální memy: evoluce obrazové komunikace na internetu
Roman Matulík -
Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu
Fabián Berka -
Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Lucie Kašparová -
Marketingová komunikace na internetu se zaměřením na online public relations
Tomáš Homola -
Komunikace vybrané firmy na internetu
Jan VODA -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace rodičů a adolescentů na téma pornografie a sexuální zneužívání na internetu
Iveta SURÁ