Ing. Lukáš Gottwald

Diplomová práce

Analýza nízkonákladových komunikačních kampaní

Analysis of low-cost communication campaigns
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza nízkonákladových komunikačních kampaní. Hlavní myšlenky nízkonákladové marketingové komunikace jsou prezentovány v kontextu souvisejících konceptů guerilla marketingu a entrepreneurial marketingu. Následně je více pozornosti věnováno nízkonákladové marketingové komunikaci na internetu. Je realizováno a analyzováno několik nízkonákladových kampaní, získaná data …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze low-cost communication campaigns. The main idea of low-cost marketing communication is presented within the related concepts of guerilla marketing and entrepreneurial marketing. Subsequently, more focus is directed towards low cost marketing campaigns on the internet. Several low-cost internet advertising and email marketing campaigns are designed, conducted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2008
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta