Analýza nákupních zvyklostí spotřebitelů na automobilovém trhu – Michaela Dornová
Michaela Dornová
Bachelor's thesis
Analýza nákupních zvyklostí spotřebitelů na automobilovém trhu
Analysis of the Consumer Shopping Habits in an Automotive Market
Anotácia:
Cílem práce je analyzovat nákupní zvyklosti spotřebitelů kupujících si nový vůz a vyhodnotit vliv jednotlivých faktorů na společnost AUTOMOTOLAND CZ s.r.o. Výzkum proběhl formou dotazníkového šetření. Na základě zjištěných faktů jsou doporučeny úpravy prvků marketingového mixu.Abstract:
Il work is to analyze the buying habits of consumers buying a new car and to evaluate the influence of individual factors on the
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91395
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: Jana Ostrožná
- Oponent: Martina Steinová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu s osobními automobily
Christián Hajda -
Analýza spotřebitelského chování na trhu ojetých automobilů
Lukáš Běhal -
Determinanty spotřebitelského chování na trhu s automobily
David Blahník -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jaroslav Peterka -
Zhodnocení prodeje automobilů vybrané firmy
Daniel Kronďák -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
Markéta BLAŽKOVÁ -
The challenges of perceiving and implementing frugal innovation in the European market
Morgane Caroline Coya -
Natura’s market strategy to enter Czech Republic
Adéla Schneeweissová