Michaela Dornová

Bakalářská práce

Analýza nákupních zvyklostí spotřebitelů na automobilovém trhu

Analysis of the Consumer Shopping Habits in an Automotive Market
Anotace:
Cílem práce je analyzovat nákupní zvyklosti spotřebitelů kupujících si nový vůz a vyhodnotit vliv jednotlivých faktorů na společnost AUTOMOTOLAND CZ s.r.o. Výzkum proběhl formou dotazníkového šetření. Na základě zjištěných faktů jsou doporučeny úpravy prvků marketingového mixu.
Abstract:
Il work is to analyze the buying habits of consumers buying a new car and to evaluate the influence of individual factors on the
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: Jana Ostrožná
  • Oponent: Martina Steinová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod