Sensorimotor Adaptation in Virtual Reality – Bc. Vojtěch Nájemník
Bc. Vojtěch Nájemník
Bakalářská práce
Sensorimotor Adaptation in Virtual Reality
Sensorimotor Adaptation in Virtual Reality
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím virtuální reality v senzomotorické adaptaci. V úvodu se čtenář seznámí se senzomotorickou inteligencí, jejími druhy a jak lze její adaptaci testovat. Následuje stručný přehled existujících řešení. Dále následují sekce popisující technologie používané ve VR průmyslu a úvod do Unity Engine. V neposlední řadě je zde část s implementací, vysvětlení jejích podstatných částí …víceAbstract:
This work deals with the use of virtual reality in sensorimotor adaptation. In the beginning, the reader gets acquainted with sensorimotor intelligence, its types, and how its adaptation can be tested. The following is a brief overview of existing solutions. Furthermore, sections describe the technologies used in the VR industry, and an introduction to Unity Engine follows. Last but not least, there …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dt8qv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: Danielle Kathryn Langlois
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Aplikace virtuální reality v Unity Engine
Tomáš Olejník -
Vizualizace objektů v rozšířené realitě s využitím Unity engine.
Ondřej URBANČÍK -
Převod deskové hry do rozšířené reality v enginu Unity
Martin Lehmden -
Vývoj hry pro virtuální realitu v enginu Unity
Jaromír Soudek