Dopad pandemie covid-19 na leteckou dopravu – Bc. Natálie Peterová
Bc. Natálie Peterová
Bakalářská práce
Dopad pandemie covid-19 na leteckou dopravu
The Impact of Covid-19 on Air Transport
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá dopadem pandemie Covid-19 na leteckou dopravu. Cílem práce je zjistit a charakterizovat vliv pandemie Covid-19 na leteckou dopravu v globálním měřítku. V teoretické části je věnována pozornost letecké dopravě a pandemii Covid-19. Analytická část se zaměřuje na dopad pandemie Covid-19 na vybraná letiště a cestující. Ve výstupech a poznatcích je následně shrnuta veškerá problematika …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the impact of the Covid-19 pandemic on air transport. The aim of the thesis is to identify and characterise the impact of the Covid-19 pandemic on air transport on a global scale. The theoretical part focuses on air transport and the Covid-19 pandemic. The analytical part focuses on the impact of the Covid-19 pandemic on selected airports and passengers. The outputs and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/ueiea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Anna Ulrichová, PhD.
- Oponent: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETEROVÁ, Natálie. \textit{Dopad pandemie covid-19 na leteckou dopravu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/3yts8b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie společnosti Emirates Airline na českém trhu
Denisa Šenkýřová -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Postavení společnosti Emirates Airline v leteckém průmyslu a její zákaznický servis
Vít Berger -
Successful transformation from local to global for an airline
Vlada Shchotova -
Social media marketing strategies of Turkish airline companies
Mehmet Berkay Yungevis -
How do mergers impact firm profitability and share prices? Evidence from the airline industry
Aneta Přibylová -
Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket
Raian Burgos Razal -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta