Religiozita japonské minority v České republice – Bc. Petra Tlčimuková
Bc. Petra Tlčimuková
Master's thesis
Religiozita japonské minority v České republice
The religiosity of japanese minority in Czech republic
Anotácia:
Na základě kritiky současných výzkumů religiozity migrantů, jsem představila návrh metodologie vycházející z předpokladů teorií transnacionalismu a čerpající z metody chápajícího rozhovoru. Metoda získávání a analyzování dat hlavních 8 rozhovorů s Japonci, kteří v České republice dlouhodobě pobývají, umožnila rozkrývat hlubší roviny sdělení týkajících se jejich vztahu k náboženství. V některých případech …viacAbstract:
Based on critics of contemporary research on migrants’ religiosity I have proposed a methodology that builds upon the postulates of theories of transnationalism and draws on the method of understanding interview. The method of gaining and analysing the conducted interviews with eight Japanese living long-term in Czech Republic allowed me to uncover the deeper levels of claims concerning their relationship …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ptk5p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2012
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Lužný, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philosophy / Study of Religions
Práce na příbuzné téma
-
Bůh na cestách. Náboženství a víra v životech ukrajinských migrantek a migrantů
Denisa Sedláčková -
Social Integration of Japanese Migrants in the Czech Republic
Pavel Šindlář -
Purchasing Identities - Group identity and consumer culture
Mariia Shvedchenko -
Regional Identity and Linguistic Identity.
Maryna RADCHUK -
Život a prožívání alterujících identit jedince s disociativní poruchou identity
Klára Englišová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ