Cenová politika na Internetu se zaměřením na cenové agregátory – Tomáš Pešek
Tomáš Pešek
Diplomová práce
Cenová politika na Internetu se zaměřením na cenové agregátory
Pricing Strategies on Internet with Focus on Pricebots
Anotace:
Tato práce se zabývá vlivem charakteristických rysů Internetu na chování spotřebitelů a internetových prodejců z hlediska volby vhodné cenové a obchodní strategie. Cena je jedním z nejdůležitějších faktorů marketingové politiky, jejíž význam je ve vyostřeném konkurenčním prostředí Internetu oproti běžným strategiím užívaným v kamenných obchodech poněkud pozměněn. Služby online cenového srovnávání poskytované …víceAbstract:
The thesis deals with the impact of Internet features on the behavior of both consumers and online retailers aspiring to apply eligible online pricing and business strategies. Price is considered to be one of the most significant marketing policy factors, the importance of which is in highly competitive online market environment, compared to usual brick and mortar stores, noticeably amended. Online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Jiří Slaba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Cena a cenová politika organizace
Alena Kalousková -
Cenová politika vybraného podniku na spotřebním trhu
Lukáš Loužecký -
Cenová politika v podniku
Lukáš Fránek -
Pricing Strategy
Jaromír Mendl