Prevence specifických poruch učení v předškolním věku – Ivana ŠÍMOVÁ
Ivana ŠÍMOVÁ
Bakalářská práce
Prevence specifických poruch učení v předškolním věku
The prevention of specific learning disabilities at pre-school age
Anotace:
Tématem bakalářské práce je prevence specifických poruch učení v předškolním věku. Teoretická část přibližuje vývoj dítěte předškolního věku se zaměřením na školní zralost a školní připravenost, dále se zaměřuje na rizikové projevy dítěte v mateřské škole a na vliv rizikových projevů na školní úspěšnost. V rámci této oblasti se teorie dále zaměřuje na legislativní zabezpečení předškolního vzdělávání …víceAbstract:
The theme of this Bachelor Thesis is the prevention of specific learning disabilities in pre-school age. The theoretical part describes the development of the pre-school child with a focus on school maturity and school readiness. Further it focuses on the child's risk manifestations in the kindergarten and on the impact of the consequences of risk manifestations on school success. Within this area …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠÍMOVÁ, Ivana. Prevence specifických poruch učení v předškolním věku. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ -
Screening rizika poruch příjmu potravy u studentek Univerzity Palackého v Olomouci a srovnání jejich organizace osobnosti ve spojitosti s obrannými mechanismy
Barbara SVĚTLÍKOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ -
Možnosti prevence specifických poruch učení v předškolním věku
Iva Lüftnerová