Marketing tabákových výrobků v České republice a jeho budoucnost po legislativních změnách směrnice o tabákových výrobcích v roce 2016 – David Slavíček
David Slavíček
Master's thesis
Marketing tabákových výrobků v České republice a jeho budoucnost po legislativních změnách směrnice o tabákových výrobcích v roce 2016
Marketing of tobacco products in Czech Republic and its future after legal changes covered in Tobacco Product Directive in 2016
Abstract:
Diplomová práce se detailně zaměřuje na specifika marketingu na trhu cigaret v České republice, který je silně ovlivněn regulací reklamy na tabákové výrobky. Mezi nejnovější přijaté regulace patří směrnice o tabákových výrobcích 2014/40/EU, která nabyde účinnost v červenci 2016 a podstatně ovlivní marketing tabákových výrobků. Diplomová práce mimo jiné také představí legislativní změny obsažené ve …moreAbstract:
Masters thesis will provide insight into specifics of marketing of tobacco products which is heavily influenced by tobacco advertising regulation. The newest adopted regulation on the European Union level is Tobacco Product Directive 2014/40/EU which comes into force July 2016. The directive will substantiously influence current marketing of tobacco products. Masters thesis will also introduce legal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50824
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLAVÍČEK, David. \textit{Marketing tabákových výrobků v~České republice a~jeho budoucnost po legislativních změnách směrnice o~tabákových výrobcích v~roce 2016}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/3z1j6y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50824
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová -
Regulace reklamy v televizním a rozhlasovém vysílání
Angelina Penkova -
Regulace reklamy
Petra Ondroušková