David Slavíček

Master's thesis

Marketing tabákových výrobků v České republice a jeho budoucnost po legislativních změnách směrnice o tabákových výrobcích v roce 2016

Marketing of tobacco products in Czech Republic and its future after legal changes covered in Tobacco Product Directive in 2016
Abstract:
Diplomová práce se detailně zaměřuje na specifika marketingu na trhu cigaret v České republice, který je silně ovlivněn regulací reklamy na tabákové výrobky. Mezi nejnovější přijaté regulace patří směrnice o tabákových výrobcích 2014/40/EU, která nabyde účinnost v červenci 2016 a podstatně ovlivní marketing tabákových výrobků. Diplomová práce mimo jiné také představí legislativní změny obsažené ve …more
Abstract:
Masters thesis will provide insight into specifics of marketing of tobacco products which is heavily influenced by tobacco advertising regulation. The newest adopted regulation on the European Union level is Tobacco Product Directive 2014/40/EU which comes into force July 2016. The directive will substantiously influence current marketing of tobacco products. Masters thesis will also introduce legal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50824

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management