Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs – Bc. Maksim Beliaev
Bc. Maksim Beliaev
Diplomová práce
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Anotace:
Tato práce dává možnost vidět, jak podnikatelský marketing funguje v kontextu vývoj mobilních aplikací. Hlavní hypotéza této práce je Využití podnikatelského marketingu přijetí a zachování mobilní aplikace. Nedostatek výzkumů a předchozí bakalářské práce hlavním motivujícím faktorem. Teoretický základy této studie vycházely ze studií týkající se podnikatelského marketingu, mobilních reklamy a mobilních …víceAbstract:
This work gives a possibility to see how entrepreneurial marketing works in the context of mobile application development. The main hypothesis of this work is Usage of entrepreneurial marketing affect the adoption and retention of mobile application. Lack of researches and previous bachelor work in the same field was the main motivating factors. Theoretical foundations of this study were based on studies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cq9q1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BELIAEV, Maksim. \textit{Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/3z3t89/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
Jana Ljubinkovic -
Digital Marketing: The use and development in Nigeria
Femi Micheal Awolesi -
Market development of mobile applications
Tugay Demir -
Use of Mobile Phone By Farmers and Its Implication On Farmer’ Marketing Capacity in Lattakia, Syria
George Bchara