Společenská odpovědnost vybraných podniků na Mladoboleslavsku – Bc. Markéta Vaňková, DiS.
Bc. Markéta Vaňková, DiS.
Master's thesis
Společenská odpovědnost vybraných podniků na Mladoboleslavsku
Corporate Social Responsibility of Selected Companies in the Region of Mladá Boleslav
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou společenské odpovědnosti vybraných podniků, působících v menších městech na Mladoboleslavsku. Na základě zjištěných skutečností jsou porovnány vybrané oblasti společenských aktivit a jejich účinnost na podniky. Diplomová práce je rozdělená do čtyř kapitol. První kapitola představuje teoretický přehled od charakteristiky, historie pojmu společenské odpovědnosti po …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of social responsibility of selected companies operating in smaller towns in the Mladá Boleslav region. Based on the findings, selected areas of social activities and their effectiveness on businesses are compared. The work is divided into four chapters. The first chapter presents a theoretical overview from the characteristics, history of the concept of social responsibility …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ing. Lenka Sojková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaňková, Markéta. Společenská odpovědnost vybraných podniků na Mladoboleslavsku. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Tvorba zdieľanej hodnoty v nábytkárskom priemysle
Kristína Tretinárová -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Tadeáš Herskovič -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach
Martina Ivanová -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Veronika Nováková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová -
Tvorba CSR reportu s využitím GRI standardů
Barbora Kováčová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Šmída, J.
30/7/2021