Společenská odpovědnost vybraných podniků na Mladoboleslavsku – Bc. Markéta Vaňková, DiS.
Bc. Markéta Vaňková, DiS.
Diplomová práce
Společenská odpovědnost vybraných podniků na Mladoboleslavsku
Corporate Social Responsibility of Selected Companies in the Region of Mladá Boleslav
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou společenské odpovědnosti vybraných podniků, působících v menších městech na Mladoboleslavsku. Na základě zjištěných skutečností jsou porovnány vybrané oblasti společenských aktivit a jejich účinnost na podniky. Diplomová práce je rozdělená do čtyř kapitol. První kapitola představuje teoretický přehled od charakteristiky, historie pojmu společenské odpovědnosti po …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of social responsibility of selected companies operating in smaller towns in the Mladá Boleslav region. Based on the findings, selected areas of social activities and their effectiveness on businesses are compared. The work is divided into four chapters. The first chapter presents a theoretical overview from the characteristics, history of the concept of social responsibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Lenka Sojková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaňková, Markéta. Společenská odpovědnost vybraných podniků na Mladoboleslavsku. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba zdieľanej hodnoty v nábytkárskom priemysle
Kristína Tretinárová -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Tadeáš Herskovič -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach
Martina Ivanová -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Veronika Nováková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová -
Tvorba CSR reportu s využitím GRI standardů
Barbora Kováčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
30. 7. 2021