Bc. Martin KRČEK
Master's thesis
Mobilní marketing ve farmacii
Mobile Marketing in Pharmacy
Anotácia:
Tato práce popisuje možnosti mobilní marketingové komunikace ve farmacii. Počty mobilních telefonů rostou a tím i potenciál a nové možnosti mobilního marketingu. V oboru zdravotnictví jsou ovšem marketingové možnosti posunuty o něco dál ? blíže k člověku. Mobilní zařízení je 24 hodin s člověkem a podle vzorců chování lze určit, jakými chorobami trpí, a podle toho mu ?servírovat? reklamu. Práce analyzuje …viacAbstract:
This diploma thesis describes the possibility of mobile marketing communication in pharmacy. The numbers of mobile phones increase and that cause the potential and new opportunities for mobile marketing increase too. In the field of healthcare the marketing opportunities, however, are moved a little closer to the man. Mobile equipment is 24 hours with the man and according to the patterns of behavior …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Zverejniť od: 13. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRČEK, Martin . Mobilní marketing ve farmacii. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Lingvistická a translatologická analýza odborné terminologie z oblasti galenické farmacie
Petra Lopuchovská -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Návrh komunikačního plánu firmy XY zaměřený na studenty farmacie
Lydie Štoplová -
Využití strojového vidění v prostředí farmacie při kontrole naplněnosti lahviček
Rostislav Pavlenka -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Šárka Horynová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
David Sobotka -
Analýza wellness aktivit zaměstnanců v oboru farmacie a nákladní dopravy
Jan Vackář -
PŘEKLAD ODBORNÉHO TEXTU Z OBLASTI FARMACIE S KOMENTÁŘEM A GLOSÁŘEM
Aneta VOJTĚCHOVSKÁ