Ing. Marcela Vazačová

Diplomová práce

Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti klientů v Domově důchodců Dolní Cetno

Customer Satisfaction Measurement and Evaluation Methodology in Rest of Dolní Cetno.
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o transformaci systému managementu jakosti, který splňuje požadavky normy ČSN ISO 9001:2000. Zabývá se hodnocením spokojenosti klientů ve službách,především hodnocení spokojenosti klientů v Domově důchodců Dolní Cetno u Mladé Boleslavi, hodnocení spokojenosti seniorů a zdravotně postižených občanů. Práce vymezuje základní podmínky a postup nezbytný pro realizaci tohoto …více
Abstract:
This master thesis deal with a transformation of a quality management system which fulfils the requirements of the norm CSN ISO 9001:2000. It deals with evaluation of client satisfaction in area of services, above all then with satisfaction evaluation in Rest home of Dolni Cetno near Mlada Boleslav, with evaluation of satisfaction of elderly and handicapped citizens. The thesis defines basic conditions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Theodor Beran, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní