Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti klientů v Domově důchodců Dolní Cetno – Ing. Marcela Vazačová
Ing. Marcela Vazačová
Master's thesis
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti klientů v Domově důchodců Dolní Cetno
Customer Satisfaction Measurement and Evaluation Methodology in Rest of Dolní Cetno.
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o transformaci systému managementu jakosti, který splňuje požadavky normy ČSN ISO 9001:2000. Zabývá se hodnocením spokojenosti klientů ve službách,především hodnocení spokojenosti klientů v Domově důchodců Dolní Cetno u Mladé Boleslavi, hodnocení spokojenosti seniorů a zdravotně postižených občanů. Práce vymezuje základní podmínky a postup nezbytný pro realizaci tohoto …viacAbstract:
This master thesis deal with a transformation of a quality management system which fulfils the requirements of the norm CSN ISO 9001:2000. It deals with evaluation of client satisfaction in area of services, above all then with satisfaction evaluation in Rest home of Dolni Cetno near Mlada Boleslav, with evaluation of satisfaction of elderly and handicapped citizens. The thesis defines basic conditions …viacKľúčové slová
zákazníci klienti neustálé zlepšování procesní přístup řízení jakosti pečovatelské služby domov důchodců systémy managementu jakosti ČSN EN ISO 9000 2001 Systémy managementu jakosti (zákony zásady a slovník) ČSN EN ISO 9004 2001 Směrnice pro zlepšení výkonnosti ČSN EN ISO 9001 2001 Systémy managementu jakosti – požadavky
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zrh8i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Theodor Beran, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Implementace systému norem ČSN EN ISO 14001:2005, OHSAS 18001:1999 do firmy se zavedeným systémem ČSN EN ISO 9001:2001
Zdeněk Franta -
Systém managementu jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001 ve společnosti PTS spol. s r.o.
Šárka Maříková -
Projekt vybudování systému managementu kvality dle požadavků normy ISO 9001: 2001 ve stravovacích zařízeních
Petra Klímová -
Zavádění systému managementu jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001 ve společnosti Tesla V.T. MIKROEL, s.r.o.
Tomáš Komrska -
Systém managementu jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001 ve společnosti Středočeské vodárny, a.s.
Hynek Kloboučník -
Aplikace a uplatnění systému managementu jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001 v hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre
Jan Sovadina -
Implementace systému řízení kvality dle ČSN EN ISO 9001:2016 - "Systémy managementu kvality - Požadavky" ve zdravotnickém zařízení
Yveta Sklusalová -
Sebehodnocení pomocí modelu EFQM Excellence a systému managementu kvality ISO 9000:2001
Alena Pálová