Bc. Ondřej TOMÁŠEK
Bachelor's thesis
Analýza PR aktivit firmy Hamé
Analysis of public relations activity in the company Hame
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce by měla být analýza public relations ve firmě Hamé a.s. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje a popisuje základní principy public relations vztahů, co je to PR, jaké druhy PR máme a na koho se public relations vztahuje. Dále popisuje vzájemný vztah marketingu a PR. V praktické části bakalářské práce je popsáno public relations ve firmě, způsoby komunikace mezi firmou …moreAbstract:
The aim of this work is to create analysis of public relations in the company Hamé, a.s. Theoretic part of the bachelors work describes basic rules of the public relations, what the PR is, types of public relations and what the aim of the PR is. On other hand it desribes relationship between marketing and public relations. Analytics part describe public relations in the company, types of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Accessible from:: 5. 12. 2012
Identifier:
7414
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMÁŠEK, Ondřej. Analýza PR aktivit firmy Hamé. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Public relations a jeho vliv na konkrétní společnost
Tereza Dobešová -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Eva Špačková -
Efektivní komunikace v Public Relations – vyhodnocení případové studie
Alena Sládečková -
Public relations z pohledu zadavatele a agentury
Jana Tobrmanová -
HISTORIE PUBLIC RELATIONS AGENTUR V ČSSR/ČSFR/ČR 1968 - 2009
Roman PAŘÍK