Bc. Ondřej TOMÁŠEK
Bachelor's thesis
Analýza PR aktivit firmy Hamé
Analysis of public relations activity in the company Hame
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce by měla být analýza public relations ve firmě Hamé a.s. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje a popisuje základní principy public relations vztahů, co je to PR, jaké druhy PR máme a na koho se public relations vztahuje. Dále popisuje vzájemný vztah marketingu a PR. V praktické části bakalářské práce je popsáno public relations ve firmě, způsoby komunikace mezi firmou …viacAbstract:
The aim of this work is to create analysis of public relations in the company Hamé, a.s. Theoretic part of the bachelors work describes basic rules of the public relations, what the PR is, types of public relations and what the aim of the PR is. On other hand it desribes relationship between marketing and public relations. Analytics part describe public relations in the company, types of communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zverejniť od: 5. 12. 2012
Identifikátor:
7414
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMÁŠEK, Ondřej. Analýza PR aktivit firmy Hamé. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Public relations a jeho vliv na konkrétní společnost
Tereza Dobešová -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Eva Špačková -
Efektivní komunikace v Public Relations – vyhodnocení případové studie
Alena Sládečková -
Public relations z pohledu zadavatele a agentury
Jana Tobrmanová -
HISTORIE PUBLIC RELATIONS AGENTUR V ČSSR/ČSFR/ČR 1968 - 2009
Roman PAŘÍK