Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající – Bc. Lenka DRAŽILOVÁ
Bc. Lenka DRAŽILOVÁ
Diplomová práce
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapovat prostředí nových reklamních technik zaměřených na děti a dospívající. Zaměřuje se na popis nejčastěji využívaných reklamních technik v současném světě médií a v prostředí sociálních sítí. V teoretické části jsou vymezeny základní informace týkající se reklamy a jejího působení, uvedení do problematiky dítěte v roli konzumenta a jeho vývoj. Hlavní důraz je kladen na …víceAbstract:
This diploma thesis aims to map the background of new advertising strategies targeting children and adolescents. The focus is on describing the most used advertising strategies in the contemporary world of media and the environment of social media. The theoretical part describes the key information concerning the advertisement process and its effects and introduces the problem of children in consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marek Šebeš, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRAŽILOVÁ, Lenka. \textit{Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/3zjtea/.
Jak správně citovat práci
DRAŽILOVÁ, Lenka. Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJn-OVan
Práce na příbuzné téma
-
Negativní vliv reklamy a marketingu na kvalitu výrobků
Michal Klíčník -
Vliv televizní reklamy na děti předškolního věku v souvislosti s jejich mediální kompetencí
Lenka SNIEGONOVÁ -
Vliv negativní reklamy na nákupní chování spotřebitele
Veronika Müllerová -
Vliv reklamy na děti
Edita Kubíková -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Možnosti identifikace negativního vlivu reklamy na chování
Tereza Kramulová -
Působení a vliv reklamy na děti
Anna Bambasová -
Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
Lukáš Čambala
Název
Vložil
Vloženo
Práva