Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající – Bc. Lenka DRAŽILOVÁ
Bc. Lenka DRAŽILOVÁ
Master's thesis
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Abstract:
Cílem diplomové práce je zmapovat prostředí nových reklamních technik zaměřených na děti a dospívající. Zaměřuje se na popis nejčastěji využívaných reklamních technik v současném světě médií a v prostředí sociálních sítí. V teoretické části jsou vymezeny základní informace týkající se reklamy a jejího působení, uvedení do problematiky dítěte v roli konzumenta a jeho vývoj. Hlavní důraz je kladen na …moreAbstract:
This diploma thesis aims to map the background of new advertising strategies targeting children and adolescents. The focus is on describing the most used advertising strategies in the contemporary world of media and the environment of social media. The theoretical part describes the key information concerning the advertisement process and its effects and introduces the problem of children in consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Marek Šebeš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRAŽILOVÁ, Lenka. \textit{Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/3zjtea/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRAŽILOVÁ, Lenka. Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teaching / ČJn-OVan-SZn
Theses on a related topic
-
Negativní vliv reklamy a marketingu na kvalitu výrobků
Michal Klíčník -
Vliv televizní reklamy na děti předškolního věku v souvislosti s jejich mediální kompetencí
Lenka SNIEGONOVÁ -
Vliv negativní reklamy na nákupní chování spotřebitele
Veronika Müllerová -
Vliv reklamy na děti
Edita Kubíková -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Možnosti identifikace negativního vlivu reklamy na chování
Tereza Kramulová -
Působení a vliv reklamy na děti
Anna Bambasová -
Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
Lukáš Čambala
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights