Regulace počtu parkovacích stání u rodinných domů a její dopady – Kateřina Malinová
Kateřina Malinová
Diplomová práce
Regulace počtu parkovacích stání u rodinných domů a její dopady
Regulace počtu parkovacích stání u rodinných domů a její dopady
Anotace:
Rozvoj automobilismu přispěl k lepší mobilitě, ale také zatížil veřejné komunikace nejen z hlediska počtu projíždějících automobilů, ale také počtem odstavených aut na veřejném prostranství obcí. Na to zareagoval stát vytvořením regulace, konkrétně požadavkem minimálního počtu odstavných a parkovacích stání ke každé nové stavbě. Tato politika s sebou může nést pozitivní dopady jako je zlepšení průjezdnosti …víceAbstract:
The development of the car transport has contributed to better mobility and also to more traffic on roads and more on-street parking. Governments reacted to this by creating a state regulation specifically the requirement of a minimum number of parking spaces to each new building. This policy may have some positive effects such as improving traffic flow of public roads and better security, but also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34617
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
- Vedoucí: Eliška Vejchodská
- Oponent: Jan Ropický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34617
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a správa životního prostředí