Luxusní zboží a jeho specifika na čínském trhu – Kristýna Poláčková
Kristýna Poláčková
Diplomová práce
Luxusní zboží a jeho specifika na čínském trhu
Luxury goods and the specifics on the Chinese market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebou luxusního zboží v Čínské lidové republice. Hlavním cílem této práce je objasnit důvody, které zapříčinily silný rozvoj sektoru luxusního zboží v Číně. Dále se práce zaměřuje na současné trendy, jež se v čínské ekonomice projevují čím dál tím zřetelněji. V úvodních dvou kapitolách byl celé práci poskytnut teoretický základ.Abstract:
The paper deals with the consumption of luxury goods in the People´s Republic of China. The main objective of this work is to clarify the reasons that have caused the strong advancement of the sector of luxury goods in China. Next, the thesis focuses on current trends that have been getting on pace. In the first two chapters the theoretical base for the entire thesis was provided.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52837
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2017
- Vedoucí: Zuzana Stuchlíková
- Oponent: Martina Jiránková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52837
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Consumption of Luxury Goods in India
Muskaan Baksh -
Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China
Xiaorui Wang -
Analysis of Chinese Luxury Consumption and Consumer Behavior
Yabing Li -
Co se rozumí pod pojmem prestižní spotřeba v ČR
Dominika Kuncová -
Prestižní spotřeba v postmoderní společnosti. Mezikulturní průzkum v Itálii, Spojených Státech amerických a Rusku
Viktoria Myzgina -
Specifika a trendy ve vývoji čínské spotřeby luxusních statků
Barbora Hopp -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova