Altynay Sakenova
Bachelor's thesis
Internetový marketing
Internet Marketing
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje aktuálnímu tématu využívání sociálních sítí v marketingové komunikaci vybraného podniku. Cílem práce je zhodnocení vybraných reklamních kampaní společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s. z hlediska jejich efektivnosti realizovaných na sociální síti Facebook a Instagram. Nejdříve je pozornost zaměřena na teoretickou stránku zkoumané problematiky. Je popsáno, co je to marketingová …viacAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the current topic of using social networks in the marketing communication of a selected company. The aim of the thesis is to evaluate selected advertising campaigns of Kofola ČeskoSlovensko a.s. in terms of their effectiveness implemented on the social network Facebook and Instagram. First, the attention is focused on the theoretical side of the investigated issue …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Tomáš Macák, Ph.D.
- Oponent: Monika Jadrná, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Marketing and advertising on the Internet
Max Smrčka -
Efektivnost internetové reklamy
Nikita Shpekht -
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
Denisa Kinclová -
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
Martin Onderka -
Efektivnost optimalizace pro fulltextové vyhledávače
Lukáš Brusenbauch -
Metody zvyšování efektivnosti reklamy na sociálních sítích
Pavla Dostálová -
Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy
Miloš Čihák
Názov
Vložil
Vložené
Práva