Fundraising festivalu Štěrkovna Open Music – Matěj Ostárek
Matěj Ostárek
Bakalářská práce
Fundraising festivalu Štěrkovna Open Music
Fundraising of the festival Štěrkovna Open Music
Anotace:
Cílem této práce je popsat současnou situaci ve fundraisingu festivalu Štěrkovny Open Music. Nejprve si obecně vymezíme pojem fundraising a jeho spojení s komerční sférou, s možností získávat zdroje financí pro uspořádání hudebního festivalu. Dále se budeme věnovat tomu, jak festival v současné době funguje v rámci fundraisingu, jaké používá metody a kde je prostor pro jeho zlepšení. V práci vyjmenujeme …víceAbstract:
Goal of this Bachelor´s Thesis is to summarize current situation of the fundraising of the festival Štěrkovna Open Music. At first we define general term of fundraising and its connection with the commercial sphere, then we look at the possibilities of the financial sources for the music festival. Then we will continue with current situation in the connection with the fundraising, which methods organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48975
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Daniel Šubrt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48975
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie festivalu Štěrkovna Open Music 2019
Eliška Farářová -
Odpadové hospodářství velkých kulturních akcí ve vztahu k udržitelnosti
František Kopecký -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Hudební festival Znojmo v historickém kontextu hudební kultury města
Jarmila Ludvíková -
Mezinárodní hudební festival Český Krumlov
Marianna Cimburová -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků