Komunikační strategie festivalu Štěrkovna Open Music 2019 – Eliška Farářová
Eliška Farářová
Diplomová práce
Komunikační strategie festivalu Štěrkovna Open Music 2019
Communication Strategy of Štěrkovna Open Music 2019 Festival
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci komunikace festivalu Štěrkovna Open Music a jeho konkurence, vyhodnotit ji a následně navrhnout strategii a doporučení pro rok 2019. Na začátku práce jsou obecně charakterizovány marketingové a komerční komunikace, popsána problematika marketingového výzkumu a SWOT analýzy, která byla v práci použita. Ve druhé části práce je představena česká …víceAbstract:
The goal of this Master’s Thesis is to analyze current situation of the communication of Štěrkovna Open Music festival and its competitors, valuate it and then prepare recommendations and strategy for the year 2019. Marketing and commercial communications are characterized in the first part of the paper, next is described the marketing research same as the SWOT analysis which was used in this paper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75314
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Zuzana Bártová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75314
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška