Bc. Markéta DOMANSKÁ, DiS.
Master's thesis
Apely ve vánočních reklamách
Appeals in Christmas advertising
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou apelů ve vánočních reklamách předních mobilních operátorů v ČR, a to T-Mobile, O2 a Vodafone. První část práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti zkoumané problematiky, tedy charakteristikou reklamy, reklamních apelů a také emocemi. Praktická část nejprve obsahuje design výzkumu, v rámci kterého jsou mimo jiné stanoveny výzkumné a specifické výzkumné …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of appeals in christmas advertising of leading mobile operators in the Czech Republic, namely T-Mobile, O2 and Vodafone. The first part of the thesis deals with theoretical knowladge of analyzed theme, thus characteristics of advertising, advertising appeals and emotions. The practical part contains at first the design of the research, in which are indicated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOMANSKÁ, Markéta. Apely ve vánočních reklamách. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image
Klára Machálková -
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková -
Racionálne versus emocionálne apely v reklame
Denisa Truchlá -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Apely v reklamě
Robert Kaňovský -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová -
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Jolana Zemánková -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová