Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky – Michaela Lukášová
Michaela Lukášová
Master's thesis
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
Analysis of Brand Perception on the Decorative Cosmetic Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky. Cílem práce je zjistit, jak je vnímána česká značka Dermacol spotřebiteli na trhu dekorativní kosmetiky. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje teoretická východiska k problematice značky a charakteristiku společnosti Dermacol a.s.. V rámci praktické části …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of brand perception on the decorative cosmetic market. The aim of the thesis is to find out how is perceived the Czech brand Dermacol on the decorative cosmetics market. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis contains theoretical knowledge about the brand and characteristics of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143484
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Marcela Kubalová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Hana Márová -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Markéta Myšková