Motiv bludiště jako vnitřní struktura filmu Prisoners – Zdeněk MÁDR
Zdeněk MÁDR
Bakalářská práce
Motiv bludiště jako vnitřní struktura filmu Prisoners
Neoformalist analysis of Prisoners
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou filmu Prisoners (2013) režiséra Denise Villeneuva a metodologicky vychází z neoformalistického přístupu popsaného Kristin Thompsonovou v knize Breaking the Glass Armor: Neoformalist Film Analysis. Text se nejprve věnuje teoreticko-metodologickému vymezení a poté kulturně-historickému kontextu vzniku filmu. Hlavní část práce tvoří neoformalistická analýza, jejímž …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of movie Prisoners (2013) directed by Denise Villeneuve and in terms of methodology it arises from neoformalism described by Kirstin Thompson in her book Breaking the Glass Armor: Neoformalist Film Analysis. The text firstly states the theoretical and methodological definition which is subsequently followed by cultural-historical context of the movie creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Hain, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÁDR, Zdeněk. Motiv bludiště jako vnitřní struktura filmu Prisoners. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Teorie a dějiny dramatických umění
Práce na příbuzné téma
-
Vzpomínky na budoucnost: Neoformalistická analýza filmu Příchozí (2016)
Alžběta LOVEČKOVÁ -
Plynutí času ve filmu Donnie Darko
Denisa Marešová -
Vzpomínky na budoucnost: Neoformalistická analýza filmu Příchozí (2016)
Alžběta LOVEČKOVÁ -
Zmizení krásy v umění 20. století
Markéta Turečková -
Fantaskní prvky v trilogii "Zmizení" Abeho Kóbóa
Dan Tillinger
Název
Vložil
Vloženo
Práva