Monivongsa Roth

Master's thesis

Consumer Behavior for Ecological products Among Gen Z In Cambodia

Consumer behavior for Ecological products among Gen Z in Cambodia
Abstract:
This study investigates how Generation Z in Cambodia perceives, interacts with, and influences the ecological products market. Amidst a global surge in environmental awareness, this research aims to delve into the specific consumer behaviors and motivations of a demographic that is pivotal due to its growing economic influence and unique consumer patterns. The objectives were structured to assess the …viac
Abstract:
This study investigates how Generation Z in Cambodia perceives, interacts with, and influences the ecological products market. Amidst a global surge in environmental awareness, this research aims to delve into the specific consumer behaviors and motivations of a demographic that is pivotal due to its growing economic influence and unique consumer patterns. The objectives were structured to assess the …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Roth, Monivongsa. Consumer Behavior for Ecological products Among Gen Z In Cambodia. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Management and Marketing / Management and Marketing

Práce na příbuzné téma