Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD – Bc. Lenka Cetkovská
Bc. Lenka Cetkovská
Master's thesis
Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD
Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD
Anotácia:
Tato diplomová práce popisuje aspekty ovlivňující učení se cizímu jazyku u žáka s diagnózou ADHD. Prvořadým účelem této teze je prodiskutovat negativní dopad, který mohou mít kognitivní a afektivní aspekty na rozvoj znalosti anglického jazyka ve školním i domácím prostředí u žáka s diagnózou ADHD.Teze je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část poskytuje pevný základ pro další výzkum a objasňuje …viacAbstract:
This diploma thesis depicts the aspects influencing foreign language learning of a learner diagnosed with ADHD. The primary purpose of the thesis is to discuss the impact that the cognitive and affective aspects may have on the development of English proficiency of a learner with ADHD diagnosis in a school environment as well as in a home environment. The thesis is divided into two main parts. The …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gi10h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Gabriela Oaklandová
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
Victoria Spaulding